Spis dostępnych zadań. Lista będzie się sukcesywnie powiększać.
Nie można zaliczyć dwóch zadań za tą sama akcję fabularną, wyjątek to "Wielki łowczy", jeśli nakłada się z zadaniami "Śliska sprawa", "Mam cię" i "Danie główne".
Śliska sprawa
Opis: Burczy ci w brzuchu? To chyba najwyższy czas na drobną przekąskę!
Warunki: Upoluj zwierzę z kategorii małych ofiar.
Limit: Raz na trzy miesiące.
Nagroda: 2 punkty doświadczenia.
Mam cię
Opis: Ani ryby, ani zające nie są wyjątkowo groźnymi ofiarami. Są jednak wyjątkowo zwinne, zatem... liczy się refleks!
Warunki: Upoluj zwierzę z kategorii średnich ofiar.
Limit: Raz na trzy miesiące.
Nagroda: 4 punkty doświadczenia.
Danie główne
Opis: Nadszedł czas, aby wybrać się na prawdziwe polowanie. Twoja rodzina, wataha oraz ty sam musicie jeść, a wilczy brzuch pomieści dużo mięsa. Oto łowy na grubego zwierza!
Warunki: Upoluj zwierzę z kategorii dużych ofiar. Pamiętaj, że polować muszą minimum dwa wilki.
Limit: Raz na trzy miesiące.
Nagroda: 15 punktów doświadczenia.
Walka
Opis: Prosty sparing zwiększa umiejętności bojowe, poprawia kondycję oraz wydolność.
Warunki: Walcz z innym wilkiem, poświęć minimum 30 punktów żywotności.
Limit: Raz na dwa miesiące.
Nagroda: 10 punktów doświadczenia.
Tabula rasa
Opis: Każdy członek Rasy ma jedyny w swoim rodzaju charakter, wygląd i własną historię, która go ukształtowała.
Warunki: Wypełnij całkowicie kartę postaci, szczegółowo opisując pola takie jak wygląd, charakter, czy historia. Karty wypełnione lakonicznie nie zostaną nagrodzone. Tu liczy się jakość, nie czas wykonania.
Limit: Zadanie jednorazowe.
Nagroda: 10 punktów doświadczenia.
Obieżyświat
Opis: Nikt chyba nie zaprzeczy, że znajomość okolicy jest przydatna.
Warunki: Odwiedź 15 tematów poza zamkiem i napisz w nich przynajmniej 3 rozbudowane posty.
Limit: Zadanie jednorazowe
Nagroda: 10 punktów doświadczenia.
Wielki łowczy
Opis: Poznaj tajemnice wszystkich typowych zwierząt łownych i postaraj się je upolować.
Warunki: Upoluj ślimaka, żabę, jaszczurkę, gryzonia, rybę, zajęczaka, bażanta, dzika i jeleniowatego.
Limit: Zadanie jednorazowe
Nagroda: 10 punktów doświadczenia.
Szkolna ławka
Opis: Mówi się, że szczenięta to przyszłość stada. Dlatego zwykle wszystkie dorosłe osobniki mają wkład w ich rozwój - czy to przyuczając do polowania, życia w hierarchicznym społeczeństwie, czy też opowiadając legendy o bogach.
Warunki: Naucz czegoś szczeniaka. Może być to polowanie, kultura lub historia Watahy itp. Sesja powinna trwać minimum po 5 postów obydwu stron.
Limit: Zadanie jednorazowe
Nagroda: 10 punktów doświadczenia dla nauczyciela i szczeniaka.
Armatnie mięso
Opis: Więc podobno coś już znaczysz w Watasze?
Warunki: Awansuj na ucznia lub rekruta
Limit: Zadanie jednorazowe
Nagroda: 5 punktów doświadczenia.
U progu kariery
Opis: Aby całe stado sprawnie funkcjonowało, a jego członkowie byli bezpieczni, musi mieć w swoich szeregach wiele utalentowanych i wyspecjalizowanych wilków. Nikt nie wie, skąd przyjdzie zagrożenie...
Warunki: Awansuj na zwiadowcę, wojownika, klucznika, uzdrowiciela lub alchemika.
Limit: Zadanie jednorazowe
Nagroda: 5 punktów doświadczenia.
Szczyt szczytów
Opis: Rola przywódcy daje prestiż, siłę i przywileje. Niestety, to również ciężkie brzemię obowiązków.
Warunki: Zdobądź tytuł Alfy.
Limit: Zadanie jednorazowe
Nagroda: 10 punktów doświadczenia.