...zapomniałam hasła na admina a nie chce mi się szukać po fb.
Dobra, koniec obijania się!
Ogólnie na te wojny-wojny to miałam już kilka zarysów. Najbardziej podoba mi się taki, gdzie liczba punktów/wilków przekłada się jakoś na ilość rzutów kostką. Można nawet zrobić tak, że nie tyle pkt będą decydować o sile wojennej wojowników/innych ról (a w sumie na łowach można też zrobić na tej zasadzie) a o tym, jakie kostki będą używane do rzutu (ilościenne). Mniej wygłupów z punktami.
Problem zaczyna się w tym, że wojny prowadzone na tej zasadzie można by zamknąć i w jednym poście - każdy gracz wystawia swoje wilki, admin rzuca kością, sumuje oczka i wiadomka kto wygral. A to już trochę spłyca... wszystko.
Oczywiście możemy tak zrobic, pod to da się dopisać całą mechanikę, ale na tej zasadzie to bym prędzej zrobiła napady.
Do wojny potrzebuję jeszcze rozwiązania - co zrobić żeby wilki ginęły po kolei podczas sesji, zeby ludzie mieli jakąkolwiek motywacje do pisania czegoś więcej niż "wystawiam wilka A, B i C"